LIBER S.A. ul. Kabaretowa 21, 01-942 Warszawa

Regulamin kart podarunkowych oraz stałego Klienta

Regulamin kart podarunkowych

  1. Kartę Podarunkową LIBER można nabyć w księgarniach LIBER, AUTORSKA, BOOKSZPAN na terenie całego kraju. Aktualna lista księgarń dostępna jest na stronie: www.ksiegarnie.liber.pl
  2. Karty Podarunkowej LIBER nie można wykorzystać na stronie księgarni internetowej Liber.pl.
  3. Kartę Podarunkową LIBER można nabyć za pomocą środka płatniczego akceptowanego przez Sprzedawcę (gotówka PLN, karta płatnicza), przy czym płatność za Kartę Podarunkową LIBER nie może być dokonana przy pomocy innej Karty Podarunkowej LIBER.
  4. Wydanie Karty Podarunkowej LIBER nie stanowi sprzedaży opodatkowanej podatkiem od towarów i usług w rozumieniu właściwych przepisów podatkowych. Klient w momencie nabycia Karty Podarunkowej LIBER, na dowód wpłaty środków pieniężnych otrzyma POTWIERDZENIE AKTYWACJI KARTY PODARUNKOWEJ.
  5. Karty Podarunkowe LIBER są dostępne w nominałach: 30 PLN, 50 PLN i 100 PLN.
  6. Karta Podarunkowa LIBER jest ważna przez 12 miesięcy od dnia jej aktywacji. Wraz z upływem terminu ważności Karty Podarunkowej LIBER, nie podlega ona odnowieniu i nie uprawnia do dokonania dalszych zakupów, a kwota pozostająca na Karcie Podarunkowej LIBER nie może być przedmiotem jakichkolwiek roszczeń Klienta.
  7. Karta Podarunkowa LIBER nie jest środkiem płatniczym i nie może zostać wymieniona na środki pieniężne.
  8. Karta Podarunkowa LIBER nie podlega zwrotowi.
  9. Karta Podarunkowa LIBER uprawnia do zakupu towarów oferowanych we wszystkich księgarniach LIBER na terenie Polski. Aktualna lista sklepów dostępna jest na stronie www.ksiegarnie.liber.pl
  10. Karta Podarunkowa LIBER nie podlega zastrzeżeniu lub zablokowaniu, w wypadku np. jej utraty. Za bezpieczeństwo i poprawne użycie Karty Podarunkowej LIBER odpowiedzialny jest wyłącznie jej Posiadacz. Karta Podarunkowa LIBER w przypadku jej kradzieży, utraty lub uszkodzenia, nie podlega wymianie na nową.
  11. Karty Podarunkowe LIBER są kartami na okaziciela.
  12. Aktywacja Karty Podarunkowej LIBER następuje w księgarni z chwilą jej nabycia. Wraz z aktywacją ustalane jest saldo karty zgodne z nominałem.
  13. Karta Podarunkowa LIBER jest zabezpieczona Kodem Weryfikacyjnym, znajdującym się na rewersie karty pod zdrapką. Podczas nabywania karty należy zwrócić uwagę, aby zdrapka była nienaruszona. Za tajność Kodu Weryfikacyjnego pod zdrapką odpowiada jej Posiadacz.
  14. Warunkiem realizacji zapłaty Kartą Podarunkową w księgarniach sieci LIBER, jest wpisanie przez sprzedawcę wybranych losowo kilku liter z Kodu Weryfikacyjnego do systemu sprzedażowego.
  15. Sprzedawca może odmówić realizacji Karty Podarunkowej LIBER w przypadku:
    • upływu terminu ważności Karty Podarunkowej LIBER
    • uszkodzenia Karty Podarunkowej LIBER, w stopniu uniemożliwiającym odczytanie danych zapisanych na karcie.
  16. W sytuacji, gdy wartość nabywanego towaru jest wyższa niż aktualne saldo Karty Podarunkowej LIBER, użytkownik zobowiązany jest do dokonania dopłaty do wysokości ceny w/w towaru.
  1. Karta Podarunkowa LIBER może być wykorzystywana wielokrotnie, dopóki nie upłynie data ważności karty oraz saldo karty jest większe od 0 PLN.
  2. Po dokonaniu płatności Kartą Podarunkową LIBER Klient otrzyma:
    • potwierdzenie płatności,
    • aktualny stan salda
    • termin ważności Karty Podarunkowej LIBER
  3. W przypadku, gdy wartość dokonanego zakupu jest mniejsza niż aktualne saldo Karty Podarunkowej LIBER, sprzedawca nie wydaje reszty.
  1. Klient ma prawo sprawdzenia salda Karty w każdej księgarni LIBER.
  2. Wszelkie reklamacje związane z użyciem Karty Podarunkowej LIBER muszą być składane w formie pisemnej i wysłane na adres: LIBER S.A. 01-942 Warszawa ul. Kabaretowa 21 lub mailowo na adres ksiegarnie@liber.pl. Reklamacje rozpatrywane będą przez Firmę LIBER S.A. w ciągu 31 dni od daty złożenia reklamacji.
  3. Towary zakupione za pomocą Karty Podarunkowej LIBER podlegają takim samym zasadom co do ich zwrotu, wymiany czy reklamacji co pozostałe towary.

Karta Podarunkowa LIBER nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym, jak również nie jest elektroniczną karta płatniczą w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa. Karta Podarunkowa LIBER jest elektroniczną formą bonu towarowego.

Zakup i/lub użycie Karty Podarunkowej LIBER jest jednoznaczne z akceptacją przez Klienta postanowień zawartych w niniejszym Regulaminie, który jest dostępny na stronie www.bookszpan.eu. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2020 r, a wszystkie jego zmiany wchodzą w życie w terminie 14 dni od ich dokonania.

Regulamin kart stałego Klienta

Obowiązuje od dnia 01.01.2020 r.

  1. KARTA STAŁEGO KLIENTA upoważnia do zakupów z rabatem w sieci LIBER na terenie całego kraju.
  2. Administratorem danych osobowych jest firma LIBER S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Kabaretowa 21, KRS: 0000823485, NIP: 118-22-05-003
  3. Warunkiem otrzymania KARTY STAŁEGO KLIENTA jest:
    1. Dokonanie jednorazowego zakupu w dowolnej księgarni LIBER w wysokości 50 PLN
    2. Wyrażenie zgody na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie stałych klientów na podstawie Formularza KARTY STAŁEGO KLIENTA – WYDANIE KARTY.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wydania KARTY STAŁEGO KLIENTA.
  5. Klient ma prawo do wglądu, poprawiania i usunięcia danych osobowych przetwarzanych w bazie stałych klientów.
  6. W przypadku wglądu do danych osobowych, Klient może być dodatkowo zweryfikowany poprzez podanie jednej z danych wpisanych do Formularza wydania KARTY STAŁEGO KLIENTA lub poprawionych w późniejszym terminie.
  7. Poprawienie danych osobowych może nastąpić w każdym momencie, poprzez podanie nowych danych i podpisanie u sprzedawcy Formularza KARTY STAŁEGO KLIENTA – ZMIANA DANYCH.
  8. Usunięcie danych osobowych może nastąpić tylko poprzez zablokowanie Karty.
  9. Klient może w każdej chwili zrezygnować z posiadanej karty poprzez zwrot Karty u sprzedawcy firmy LIBER. Wówczas karta jest blokowana a Klient otrzymuje Formularz KARTY STAŁEGO KLIENTA – ZABLOKOWANIE KARTY. Zablokowanie karty jest jednoznaczne z zaprzestaniem przetwarzania danych osobowych Klienta najpóźniej do 7 dni od daty wypełnienia Formularza.
  10. Klient po spełnieniu kryterium z p.3 Regulaminu otrzymuje rabat w wysokości 5 % na każdy następny zakup w sieci LIBER.
  11. Niezależnie od warunków wymienionych w p.3 niniejszego Regulaminu, Klient może otrzymać KARTĘ STAŁEGO KLIENTA w ramach specjalnych akcji promocyjnych prowadzonych przez LIBER S.A.
  12. Za każde kolejne wydane w księgarniach sieci LIBER 500 PLN, klient uzyskuje dodatkowy rabat w wysokości 1%.
    1. 500 PLN – 999 PLN – dodatkowy rabat 1% tj. łącznie 6%
    2. 1 000 PLN – 1 499 PLN – dodatkowy rabat 1% tj. łącznie 7%
    3. 1 500 PLN – 1 999 PLN – dodatkowy rabat 1% tj. łącznie 8% itd.
    4. Maksymalny rabat wynikający z KARTY STAŁEGO KLIENTA wynosi 20%.
  13. Zmiana wysokości rabatu w zależności od sumy zakupów, następuje najpóźniej do dwóch dni roboczych od przekroczenia kolejnego progu rabatowego. W przypadku zwrotu towarów, może nastąpić zmniejszenie rabatu.
  14. Przy kolejnych zakupach Klient może być poinformowany o wysokości zakupów jakie należy wykonać aby uzyskać wyższy rabat.
  15. KARTA STAŁEGO KLIENTA jest Kartą na okaziciela, posiada logo LIBER, numer ewidencyjny oraz kod kreskowy.
  16. KARTA STAŁEGO KLIENTA przeznaczona jest wyłącznie dla Klientów indywidualnych. Klient dokonujący zakupu przy pomocy KARTY STAŁEGO KLIENTA, może otrzymać wyłącznie paragon lub fakturę imienną.
  17. Warunkiem uzyskania rabatu przy zakupie w księgarni LIBER jest wczytanie KARTY STAŁEGO KLIENTA do systemu informatycznego LIBER S.A.
  18. Rabaty z dwóch lub więcej KART STAŁEGO KLIENTA nie sumują się.
  19. Rabaty wynikające z KART STAŁEGO KLIENTA nie dotyczą towarów przecenionych.
  20. Sieć księgarni LIBER zastrzega sobie prawo do wyłączenia rabatów wynikających z KART STAŁEGO KLIENTA dla niektórych towarów.
  21. W księgarniach sieci LIBER prowadzone są okresowe promocje cenowe dla wszystkich klientów, na wybrane tytuły. W przypadku, kiedy tytuł jest objęty taką promocją, posiadaczowi KARTY STAŁEGO KLIENTA przysługuje jeden wyższy rabat.
  22. Na wybrane produkty oferowane do sprzedaży w sieci Księgarnie LIBER mogą obowiązywać inne rabaty, niż wynikające z KARTY STAŁEGO KLIENTA.
  23. KARTA STAŁEGO KLIENTA uszkodzona w sposób uniemożliwiający identyfikację KARTY, nie będzie honorowana.
  24. W przypadku zniszczenia lub zgubienia KARTY, LIBER może wydać nową KARTĘ z zachowaniem dotychczasowych warunków. Nową KARTĘ wydaje się po złożeniu przez Klienta Formularza KARTY STAŁEGO KLIENTA – DUPLIKAT KARTY i poprawnej identyfikacji klienta.
  25. LIBER zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie KARTY STAŁEGO KLIENTA.
  26. Reklamacje w zakresie działania KART STAŁEGO KLIENTA można zgłaszać na adres e-mail: ksiegarnie@liber.pl
  27. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 31 dni.
  28. Decyzja w sprawie rozpatrzenia reklamacji zostanie wysłana na adres zwrotny nadawcy reklamacji.
  29. Lista księgarń honorujących KARTĘ STAŁĘGO KLIENTA znajduje się w każdej księgarni sieci LIBER oraz na stronie internetowej www.ksiegarnie.liber.pl
  30. Firma LIBER S.A. zastrzega sobie prawo do zablokowania KARTY, jeśli jest używana niezgodnie z Regulaminem. O fakcie zablokowania Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną poprzez email, jeśli został podany prawidłowy oraz w momencie dokonywania zakupów.
  31. Firma LIBER S.A. zastrzega sobie prawo do odmowy obsługi KARTY w punkcie sprzedaży w momencie awarii sieci teleinformatycznej.
  32. Wystawca KARTY STAŁEGO KLIENTA w celu realizacji postanowień niniejszego Regulaminu, przewiduje możliwość wysyłania drogą elektroniczną, tym Klientom, którzy wyrazili na to zgodę, informacji handlowych pochodzących od firmy LIBER S.A. z siedziba w Warszawie przy ulicy Kabaretowej 21.